Реєстрація

 

Для того щоб стати користувачем ЕЦП, необхідно пройти реєстрацію в ЦСК.

Процедура реєстрації проводиться в центрі реєстрації ЦСК (центральному чи регіональному) в робочий час відповідно до розпорядку роботи ЦСК.

Перед реєстрацією необхідно ознайомитися з законодавством у сфері ЕЦП, положеннями Регламенту ЦСК, термінологією у сфері ЕЦП, «Інструкцією з порядку поводження користувача з ключовими документами та носіями ключової інформації».

Для реєстрації необхідно особисто прибути до офісу центру реєстрації і надати оператору реєстрації такі документи:

  • заяву про проведення реєстрації, генерації ключів і формування сертифікату (приклад заяви можна подивитися на сайті);
  • оригінал паспорту;
  • оригінал службового посвідчення;
  • копію або виписку з наказу про призначення на посаду.

При проведенні реєстрації перед видачею в особисте користування носія ключової інформації (НКІ) оператор реєстрації нагадує правила поводження з ключами і НКІ. За ознайомлення з правилами необхідно розписатися у відповідному журналі.

У результаті процедури реєстрації дані користувача ЕЦП заносяться до електронного реєстру ЦСК. Крім того, оператор реєстрації робить ксерокопії паспорту користувача та його службового посвідчення, які зберігаються в справі користувача ЦСК.

ЦСК несе відповідальність за збереження персональних та службових даних користувача і реалізує комплекс організаційних і технічних заходів щодо їх захисту.