Реєстрація

 

Для того щоб стати користувачем ЕЦП, необхідно пройти реєстрацію в ЦСК.

Процедура реєстрації проводиться в центрі реєстрації ЦСК (центральному чи регіональному) в робочий час відповідно до розпорядку роботи ЦСК.

Перед реєстрацією необхідно ознайомитися з законодавством у сфері ЕЦП, положеннями Регламенту ЦСК, термінологією у сфері ЕЦП, «Інструкцією з порядку поводження користувача з ключовими документами та носіями ключової інформації».

Для реєстрації необхідно особисто прибути до офісу центру реєстрації і надати оператору реєстрації такі документи:

  • заяву на проведення реєстрації, генерації ключів і формування сертифікату (Форми заяв);
  • оригінал паспорта;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), раніше (ІПН)
  • оригінал службового посвідчення;
  • завірену кадровим підрозділом копію або витяг з наказу про призначення на посаду.

При проведенні реєстрації перед видачею в особисте користування носія ключової інформації (НКІ) оператор реєстрації нагадує правила поводження з ключами і НКІ. За ознайомлення з правилами необхідно розписатися у відповідному журналі.

У результаті процедури реєстрації дані користувача ЕЦП заносяться до електронного реєстру ЦСК. Крім того, оператор реєстрації робить ксерокопії паспорта користувача, реєстраційного номеру облікової картки платника податків (РНОКПП) та його службового посвідчення, які зберігаються в справі користувача ЦСК.

ЦСК несе відповідальність за збереження персональних та службових даних користувача і реалізує комплекс організаційних і технічних заходів щодо їх захисту.