Реєстрація

 

Для того щоб стати користувачем ЕП, необхідно пройти реєстрацію в КНЕДП/АЦСК.

Процедура реєстрації проводиться в центрі реєстрації КНЕДП/АЦСК (центральному чи регіональному) в робочий час відповідно до розпорядку роботи КНЕДП/АЦСК.

Перед реєстрацією необхідно ознайомитися з законодавством у сфері ЕП, положеннями Регламенту КНЕДП/АЦСК, термінологією у сфері ЕП, «Інструкцією з порядку поводження користувача з ключовими документами та носіями ключової інформації».

Для реєстрації необхідно особисто прибути до офісу центру реєстрації і надати оператору реєстрації такі документи:

  • заяву на проведення реєстрації, генерації ключів і формування сертифікату (Форми заяв);
  • оригінал паспорта;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), раніше (ІПН);
  • оригінал службового посвідчення;
  • завірену кадровим підрозділом копію або витяг з наказу про призначення на посаду.

При проведенні реєстрації перед видачею в особисте користування носія ключової інформації (НКІ) оператор реєстрації нагадує правила поводження з ключами і НКІ. За ознайомлення з правилами необхідно розписатися у відповідному журналі.

У результаті процедури реєстрації дані користувача ЕП заносяться до електронного реєстру КНЕДП/АЦСК. Крім того, оператор реєстрації робить ксерокопії паспорта користувача, реєстраційного номеру облікової картки платника податків (РНОКПП) та його службового посвідчення, які зберігаються в справі користувача КНЕДП/АЦСК.

КНЕДП/АЦСК несе відповідальність за збереження персональних та службових даних користувача і реалізує комплекс організаційних і технічних заходів щодо їх захисту.