Регламент КНЕДП
Регламент КНЕДП - основний нормативний документ КНЕДП, який визначає організаційні, технічні та інші умови діяльності Надавача у процесі надання послуг кваліфікованого електронного підпису.
Регламент КНЕДП узгоджується з Державною службою спеціального зв'язку та захисту інформації України для встановлення відповідності порядку надання послуг ЕП законодавству України в цій сфері.
Перед тим, як почати використання ЕП, кожен користувач повинен обов'язково ознайомитися з такими положеннями законодавства та Регламенту:
- права та обов'язки користувачів електронних довірчих послуг;
- права та обов'язки КНЕДП;
- реєстраційні процедури КНЕДП;
- сфери використання кваліфікованого сертифіката та обмеження щодо його використання;
- порядок перевірки чинності кваліфікованого сертифіката;
- порядок блокування сертифіката;
- порядок поновлення сертифіката;
- порядок скасування сертифіката.
Регламент роботи Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг органів прокуратури України
Регламент роботи КНЕДП органів прокуратури України від 10 лютого 2022 року
Завантажити